TYP Stacje Ładowania Samochodów Elektrycznych EVB Power DC
PARAMETRY TECHNICZNE ZASILANIA
PWR40-C2
bez możliwości rozbudowy
PWR60-C2
bez możliwości rozbudowy
PWR60-C2-C2
możliwość rozbudowy do 320 kW
PWR60-C2-C2-U
bez możliwości rozbudowy
PWR80-C2
możliwość rozbudowy do 400 kW
PWR80-C2-C2
bez możliwości rozbudowy
PWR80-C2-C2-U
możliwość rozbudowy do 480 kW
PWR120-C2
bez możliwości rozbudowy
DODATKOWE WYPOSAŻENIE: TKP – terminal kart płatniczych WDC – wysięgnik ruchomy do podtrzymania kabli do ładowania ZWM240320 – Zwiększenie mocy z 240 do 320 kW ZWM320400 – Zwiększenie mocy z 320 do 400 kW ZWM400480 – Zwiększenie mocy z 400 do 480 kW CCSCHA7M – przedłużenie kabla CSS-2 do 7 metrów LED2MFRON – podświetlenie LED przedniej szyby – logo/napis FB12080108 – płyta betonowa ustojowa 1200x800x10 SLPI8070000 – bariera ochronna 800×70 montaż do ściany SLPI1207000 – bariera ochronna 1200×70 montaż do podłoża SEKR901510 – separator parkingowy czarny z odblaskami 900x150x100 SEDL161412 – separator parkingowy czarny z odblaskami 1670x145x120 GD12M – gwarancja dodatkowa na kolejne 12 miesięcy
ZASTOSOWANIE Wolnostojąca stacja szybkiego ładowania prądem stałym i opcjonalnie zmiennym. Prze- znaczona do ładowania aut z dużą pojemnością baterii w przestrzeni ogólnodostępnej oraz przemysłowej.
KONSTRUKCJA OBUDOWY:
obudowa aluminiowa malowana proszkowo;
front wykonany ze szkła hartowanego;
wolnostojąca; Dowolny branding i kolorystyka na podstawie indywidualnego projektu.
DOSTĘPNE Złącza:
wtyczka CCS 2 (C2), z kablem (Combo-2) Combo T2 z przewodem prostym od 3,5m;
wtyczka CHAdeMO (CH)z przewodem prostym od 3,5m;
wtyczka typ2 (ACTYP2) z kablem prostym do 4,8m
gniazdo typ2 (ACTYP2G) z blokadą.
DOSTEPNE MOCE ŁADOWANIA PUNKTÓW DC:
DC: 240/320/400/480 kW,
AC: do 22 kW. Dwa lub Trzy pojazdy jednocześnie z dynamicznym podziałem mocy.
ISTOTNE ELEMENTY WYPOSAŻENIA:
wyłącznik główny – rozłacznik bezpiecznikowy;
zabezpieczenie przepięciowe;
zabezpieczenia nadprądowe;
zabezpieczenia róznicowo-prądowe;
wyłącznik awaryjnego wyłączania;
kontrola stanu izolacji;
filtr wyzszych harmonicznych;
licznik zużytej energii na kazdym stanowisku;
termostat + grzałka 15 W – zestaw adaptacyjny do warunków zewnętrznych;
układ wentylacji wymuszonej.
SYGNALIZACJA ŁADOWANIA:
diody Led (RGB) obrazujace poszczególne etapy ładowania;
wyświetlacz HD – 10 cali – parametry procesu ładowania.
INTERFEJS:
przyciski;
wyświetlacz graficzny LCD;
czytnik kart RFID w standardzie 13,56 MHz;
terminal płatniczy. PROTOKÓŁ KOMUNIKACJI:
OCPP 1.6J, OCPP 2.0.
KOMUNIKACJA:
Ethernet;
WiFi;
GMS, 3G, LTE.
PARAMETRY TECHNICZNE ZASILANIA
Przekrój przewodu zasilającego [mm2]
50-300
Rodzaj zasilania
3xL+N+PE
Układ sieci
TN-S, TNC-S, TT
Napięcie znamionowe łączeniowe [V] (+/- 10%)
400
Napięcie znamionowe izolacji [V]
500/690
Częstotliwość znamionowa [Hz]
50/60
Napiecie udarowe wytrzymywane [kV]
8
Moc znamionowa przyłączeniowa [kW]
52-500
Prąd znamionowy przyłączeniowy [A]
100-600
Zabezpieczenie przepięciowe
typ 2
PARAMETRY TECHNICZNE PUNKTÓW ŁADOWANIA
Rodzaj wtyczki
CCS-2, CHAdeMO, typ-2
Maksymalny prąd ładowania [A]
DC: 300-550, AC: 32 – 63
Zakres napięcia wyjściowego
150-1000 VDC, 400 VAC
Standard ładowania
Mode 4, ChAdeMO2, Type 2, IEC 61851, IEC61851-23, IEC 61851-24, ISO 15118, DIN 70121, IEC 61851-1, IEC 62196-2
Standard komunikacji
ISO 15118, DIN 70121, CHAdeMO 1.1
Długość kabla ładującego [m]
od 3.5 do 10
Współczynnik mocy
0,98
Sprawność (%) złącza
do 96
Protokół komunikacji
OCCP 1.6J ( 2.0 ready)
Zmiana parametrów stacji
Firmware upgrade
Komunikacja
LTE, GSM, ETHERNET, WIFI
Interfejs
Ekran TFT 10 cali
Płatność
Terminal kart płatniczych
PARAMETRY TECHNICZNE OBUDOWY
Wymiar (wys./szer./głęb.) (+/-5mm) [mm]
2055/756/570
Materiał
Aluminium, szkło hartowane
Kolorystyka
Dowolny RAL
Klasa ochronności
I/II
Stopień ochrony IP/IK
54/10
Waga [kg]
60-120
Temperatura pracy [st.C]
-30 do +55
Wilgotnosc [%]
95
Poziom hałasu [dB]
<60
Montaż
4xM12
NORMY
PN-EN-61851-1_2011E
System przewodowego ładowania pojazdów elektrycznych — Część 1: Wymagania ogólne
PN-EN-61851-22:2002
System przewodowego ładowania (akumulatorów) pojazdów elektrycznych – Część 22: stacje ładowania akumulatorów pojazdów elektrycznych przy zasilaniu z sieci prądu przemiennego
PN-EN 61439-1:2011
Stacje i sterownice niskonapięciowe — Część 1: Postanowienia ogólne
PN-EN 61439-3:2012
Stacje i sterownice niskonapięciowe — Część 3: Stacje tablicowe przeznaczone do obsługiwania przez osoby postronne (DBO)
PN-EN 61439-5:2015-02
Stacje i sterownice niskonapięciowe — Część 5: Zestawy do dystrybucji mocy w sieciach publicznych
PN-EN 50274:2004
Stacje i sterownice niskonapięciowe — Ochrona przed porażeniem prądem elektrycznym — Ochrona przed niezamierzonym dotykiem bezpośrednim części niebezpiecznych czynnych
PN-EN 62208:2006
Puste obudowy do Stacji i sterownic niskonapięciowych — Wymagania ogólne
PN-E 05163
Stacje i sterownice niskonapięciowe osłonięte — Wytyczne badania w warunkach wyładowania łukowego, powstałego w wyniku zwarcia wewnętrznego
PN-EN 60695-11-10:2014-02
Badanie zagrożenia ogniowego — Część 11-10: Płomienie probiercze — Metody badania płomieniem probierczym 50 W przy poziomym i pionowym ustawieniu próbki
PN-EN ISO 14040:2009
Zarządzanie środowiskowe — Ocena cyklu życia — Zasady i struktura
PN-EN ISO 14044:2009
Zarządzanie środowiskowe — Ocena cyklu życia — Wymagania i wytyczne
PN-EN 62196-1:2015-05
Wtyczki, gniazda wtyczkowe, złącza pojazdowe i wtyki pojazdowe — Przewodowe ładowanie pojazdów elektrycznych — Część 1: Wymagania ogólne
PN-EN 62196-2:2017-06
Wtyczki, gniazda wtyczkowe, złącza pojazdowe i wtyki pojazdowe — Przewodowe ładowanie pojazdów elektrycznych — Część 2: Wymagania dotyczące zgodności wymiarowej i zamienności wyrobów prądu przemiennego z zestykami tulejkowo-kołkowymi
PN-EN 62196-3:2015-02
Wtyczki, gniazda wtyczkowe, złącza pojazdowe i wtyki pojazdowe — Przewodowe ładowanie pojazdów elektrycznych — Część 3: Wymagania dotyczące zgodności wymiarowej i zamienności złącz pojazdowych d.c. i a.c./d.c. z zestykami tulejkowo-kołkowym